Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето

    Здравейте колеги,
    Колата ми Алфа 166 2.0 ТС сутрин,или вечер като си тръгвам от работа примерно,пали много трудно.Какво имам предвид под трудно?Винаги от втория,или третия път,и то след въртене около 5-10 сек.Ако времето е горещо,както сега, проблема изчезва и си пали от раз.
    Къде може да е причината?��
    Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно?
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

  • #2
    Има ли газова?

    Почисти буксата на температурния сензор на термостата.
    Пробвай с изключен дебитомер.

    Най-добре е да се направи диагностика и да се види дебитомера, температурата на мотора, адаптивните параметри (FRA и TRA)....


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Да Любо,имам газова.Какви са тези параметри?
      Имам диагностика Delphi DS150Е,ама незнам може ли с нея да видя тези параметри FRA и TRA
      ALFA 166 2.0TS-хубавицата
      Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
      PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
      Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

      Comment


      • #4
        Тези параметри показват степента на адаптация на компютъра за да постигне оптималната горивна смес.

        При идеалната горивна смес - тази при която не е необходимо да се адаптира, а инжекторните времена са заводски зададените, FRA = 1 и TRA = 0.

        Ако е необходимо сместта да е по-богата FRA става >1 и TRA > 0 и обратното.

        Защо адаптивните параметри са 2 мога да обясня, ако те интересува, но да не усложняваме обяснението на този етап.

        Когато моторът работи на газ, бензиновият компютър не знае за това, но отново се стреми да прави сместа оптималната.

        Ако газта е малко, той увеличава FRA и TRA и обратното.

        И тук идва проблемът. При работа на газ всичко е наред, но при последващия студен старт на бензин може да се окаже, че така настроените FRA и TRA са неподходящи. Поради това моторът пали трудно и не работи добре, докато не се адаптира отново.

        Не съм работил с Delphi и не знам, дали тези параметри могат да се видят. Би трябвало.

        За да се потвърди или отхвърли горното, като причина за твоя случай, трябва да се ресетне компютъра и след това да се види, как е студеният старт.

        Ако е OK, но след определен пробег на газ отново се сговнясва, трябва да се видят въпросните параметри и така по тяхната стойност ще се разбере в каква посока трябва да се настрои газовата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment

        Working...
        X